Kundeservice

Kundeservice.
Info@legusta.dk

Retur-pakker.
Le Gusta ApS
Messingvej 6
8940 Randers SV

Hos Le Gusta sætter vi en ære i at yde den bedste service. Derfor kan du altid komme i kontakt med os på alle hverdage. Vi svarer ofte med det samme på telefonhenvendelser. Og vi har en gennemsnitlig svartid på under 2 timer på henvendelser via. e-mails i arbejdstiden. Om du ønsker at ytre din mening, har et spørgsmål eller en klage, skal du være mere end velkommen til at kontakte os.

Hvordan gør jeg?

1) Find den plakat, som du kan lide.
2) Klik dig ind på plaktens produkt-side.
3) Tryk på ”Læg i kurv”.
4) Gå til din indkøbskurv.
5) Indtast dine oplysninger.
6) Betal.

Indenfor 3 hverdage leverer vi dine plakater – i sikker emballage.

Er alle plakaterne på lager?

Alle plakater som kan findes på vores webshop, er på lager med 1-3 dages leveringstid. Ved enkelte tilfælde kan der være anført, direkte i produktbeskrivelsen, at du laver en forudbestilling eller forsinket levering (grundet logistik og lignende). Udgangspunktet er, medmindre andet er anført, at alle produkter er på lager.

Hvordan er kvaliteten?

Alle vores plakater trykkes på minimum 160g papir. Nogle endda helt op mod 320g papir. Den gode kvalitet er din sikkerhed for, at plakaterne ikke vil få mærker under leveringen eller opsætningen. Alle plakater har ligeledes også en ekstravagant-mat overflade eller en skinnende silk-overflade. Alle plakater bliver kvalitetstjekket inden de forlader lageret.

Kan jeg returnere plakaterne?

Ja, det kan du. Du har 14 dages fuld returret på alle produkter. Vi forbeholdes os dog retten til at afvise de returnerede plakater, såfremt der er sket skader/slitage herpå.

Du skal selv betale den returlabel, som du skal sætte på pakken/røret (du kan genbruge det rør, som din plakat er sendt i). Dette kan du bruge vores returportal til – her.